Klaar voor vertrek? - 15-8-2018

15 augustus 2018 - Erp, Nederland

Hallo iedereen, via dit platform zal ik jullie de komende vier maanden op de hoogte houden over mijn stage in Malta.

Vanaf nu nog één week voordat ik voor vier maanden naar Malta ga. Het begint nu toch wel wat spannend te worden, vier maanden weg is toch wel erg lang ;)

Gelukkig zijn de 'belangrijkste' dingen al lang geregeld, zoals het (veel te dure) appartement waar ik met een klasgenootje in ga verblijven, is er een stageplek geregeld en zijn de benodigde papieren binnengekomen (maar waar in huis die precies verblijven?... *noteert op to-do list*). Daar heb ik dan gelukkig geen omkijken meer naar deze week.

Want met nog een aantal keer werken... een aantal koffers in te pakken... naar een concert gaan met papa (op de avond voor vertrek, oeps), is er nog genoeg te doen voordat ik wegga, en gaat de tijd nu ineens toch wel heel snel.

Janneke

1. Diane:
    15 augustus 2018
    Leuk kunnen we op de hoogte blijven
  2. Ine:
    15 augustus 2018
    Goh leuk Janneke, ben benieuwd naar je verhalen en ga je zeker volgen. Heel veel succes komende week, sterkte met je to do list ennnn heel veel plezier met je pa tijdens het concert.
  3. Marielle Boerboom:
    15 augustus 2018
    Janneke, heel veel plezier op Malta. Geniet ervan en veel leren! Succes met de laatste voorbereidingen en laat je niet gek maken!
  4. Ingrid Henst:
    16 augustus 2018
    Ja het is al bijna zover.... we gaan je wel heel erg missen hoor. Maar gelukkig mogen wij jou ook volgen :) (en met de laatste voorbereidingen helpen).
    Wij komen dat appartement in oktober van dichtbij bekijken.... ben wel benieuwd hoe het er dan uit zal zien ;)
  5. Floor:
    17 augustus 2018
    Leuk Janneke! Kunnen we je n beetje volgen. Succes met de laatste loodjes vóór vertrek! X
  6. Charlotte:
    22 augustus 2018
    Heel veel succes in Malta en leuk dat we je zo kunnen volgen. Benieuwd naar je verhalen.